1 december 2011

1/3 OF A YEAR

Idag är det då 4 månader sen jag satte mig på det där planet som tog mig tvärs över Atlanten. 4 månader sen jag sa hejdå, stod på svensk mark och åt svensk mat. 1/3 av mitt år har gått och jag har bara 2/3 kvar. Rätt sjukt. Jag skulle inte vara ärlig om jag inte sa att den sista tiden varit tuff med mycket saknad och hemlängtan. Men det stadiet är det många som går igenom när smekmånaden är över och allt blir vardag. Om ett tag kommer det bli bra igen och jag kommer att älska att känna igen mig och veta allt. Känslan att börja hitta utan GPS är fan oslagbar! Denna dag började lite dramatiskt men slutade med att jag fick gå och lägga mig igen. Berättar i kväll :) nu har jag öppnat första luckan i chokladkalendern, jag börjar jobba om 5 och har ett otroligt lugn. Ikväll innan kvällens planer ska jag lyssna på julradio.se. En radiokanal Min bonusbrorsa Daniel introducerat mig till! Myyyys

Inga kommentarer: