19 december 2011

12.19.2011

Gulliga mina värdföräldrar är. Jag har ju berättat om att vi gör yaaays och neeejs. Deras idag var att jag hade svimmat och att jag mådde bättre. Och min värdpappa fyllde på mitt vatten glas hela tiden så nu kommer jag behöva springa och kissa hela kvällen haha.  Jag är så lycklig att jag fått hamna i denna underbara familj. Hade inte kunnat få en bättre match måste jag säga.

Idag efter middagen fick vi hemmagjord glass. Kiwisorbet. Hur gott?!

Drömde att Emelie kom hem i min dröm och jag fick ge henne en bamsekram. Så mycket saknar jag henne. Konstigt fenomen det här. Förlåt mina sverige vänner, men det dröjde ett litet tag innan jag började sakna er. Men emelie och emma saknar jag efter bara en dag borta från dom. Det är inte hälsosamt! Jag tror det är för man umgås så intensivt och man vill ta vara på tiden men har tillsammans. Sen är det bara för att dom är bäst också såklart!! ;) Drömde även att hon blev biten av en racoon när hon kom hem. hahaha. Berätta det för henne så nu kanske hon inte vågar komma hem!!

Nu ska jag titta lite på grey´s, sedan får det nog bli en ganska tidig kväll. Men vi får välll se med napen och allt kanske det blir senare än jag tänkt.


Inga kommentarer: