5 december 2011

JAG ÄR EN VAMPYR

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR, BARA MAN FÅR ETT SVAR! Lättnaden som uppstår så att säga... Man behöver liksom inte gå och fundera, undra, blamea sig själv. Men vet att det fanns en anledning och en bra en. Vad har jag då lärt mig av detta lilla två månaders äventyr? Att jag inte är gjord för den här typen av relationships.. Haha.. Och det finns drömkillar därute som faktiskt tycker om mig också.. tro det eller ej. jag kommer inte behöva nöja mig med second best. Bara jag väntar tillräckligt länge.

Anus denna vecka;
Jag jobbar kväll ALLA kvällar utom idag, imorgon (fast då har jag min klass) och fredag..

Bra denna vecka:
Jag är ledig hela fredag, och jag jobbar bara två timmar imorgon


Hahaha Emma skulle förklara mig för sin kompis. Förklaringen blev; Hon har bruna fina ekorrsögon.. Jag ba; Emma, inte för att vara självgod men.. folk brukar säga att jag har rådjursögon.. Ekorrar har inga fina ögon... Fyfan vilket garv. Dagens höjdpunkt var även när jag öppna chokladkalendern, vad var det för mönster? Om inte en ekorre. Antar att jag får vara en ekorre from now on! 

Inga kommentarer: