17 december 2011

JÄVLA KOLLEKTIVTRAFIK ATT TA TID

Mitt liv igår gick ju bra, när jag äntligen kommit till bussen mot dt efter många om och men hade jag glömt plånboken. Vandrar snällt tillbaka hem och är flyförbannad. Ringer taxin för jag mår illa av tanken hur lång tid det skulle tagit att ta bussen eller tåget. 1,5 väntetid. ja just det, det är fredag kväll och klockan är 6... Går tillbaka till bussen och får ta tåget ändå.. Blääää

Men men fram till Mt. Baker kom jag och Emma hämta upp mig och vi åkte till redmond och köpte spicy talk. Mumma. Vi gotta i oss det hemma hos palle, drack glögg och kolla på greys anatomy. eller ja, försökte kolla.. vi pratade ju mest. När det var dags att åka hem var varken jag eller emma särskilt sugna men vi kom iväg iallafall och avslutade kvällen med tjejsnack i hennes sköna säng.

Nu har jag precis kommit hem därifrån och ska sätta igång och städa tror jag. vill inte berätta hur lång tid sen det var jag städa.. kan bara säga att det är riktigt äckligt... sen får det bli dusch och sen blir det cookieparty hos elin och hennes värdfamilj. yaay

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk på att snart kommer städinspektionen, och vi är väldigt hårda! /kram mamma