4 december 2011

BESVIKELSEN SOM UPPSTÅR...

När inte redboxen funkar. Redbox är världens bästa uppfinning. Det är som hyrboxarna som finns på ICA. Men bättre. Det finns gamla och nya filmer och det kostar $1. Idag var den dock inte på min och Emelies sida så vi gick hem till henne och kolla på föräldrafällan. Har sett den filmen en gång i hela mitt liv tror jag. och det var då inte igår! Mysigt värre.

Luktade även lite på deras julgran som förövrigt var en riktig piff och puff gran. stor och fyllig. och den lukta så ljuvligt!

Har suttit och kollat på lägenheter i Göteborg. Hittade min drömlägenhet som kosta 3.000.000. Men sen hitta jag även en drömlägenhet i ett mer hanna vänligt pris. Har suttit och diskuterat med mamma om bostadsrätter, hyresrätter, lån osv. Hur mycket vuxen poäng får man för det?!

Förresten. Jag är nykär. I Seattle. Svackan är över. Jag är lycklig igen och det känns för himla gött!

Nu ska jag sova och ladda om för en ny spännande vecka! En vecka som kommer innebära signing på gymmet (Tog bara 4 månader...) och spöken. Håll i er nu!

Inga kommentarer: