8 december 2011

DREAMS IS A WISH YOUR HEART MAKES, UUUUUEEH!

Mår sjukt dåligt efter en sjuk dröm. Fattar ingenting. Den makeade no sence och personer jag inte pratat med på 1000 år var med och hade en stor roll. Nej usch.. Vill inte somna om till den drömmen. Inte för att jag ska somna om nu för klockan är halv tolv och jag börjar om en halvtimme men ändå..

Förövrigt misstänker jag att mitt halsont kommit tillbaka, ska se hur det är under dagen så får vi se om jag får åka till doktorn imorgon och fixa antibiotika. Lite drygt.. hoppas bara det är morgonont!! Kanske det börjar försvinna lite. vi får la se.

inga planer för dagen med barnen, så får la se hur det slutar. ska hämta upp a efter skolan iallafall, kanske vi gör nått speciellt alla tre. eller inte. det visar sig.

Jobbar till tio idag, vilket egentligen låter värre än det är eftersom barnen somnar vid 8 så jag har två timmar av mest dötid. Men jag är ledig imorgon YAY! Därför hoppas jag att jag är frisk! :)




Inga kommentarer: