21 december 2011

12.21.11

Vilken toppen dag. När jag gick upp i morse kom min värdmamma ner och sa att jag inte behövde börja kl.7. Men jag gjorde klart tjejernas luncher, sen fick jag gå ner igen och ta det lugnt i 40 minuter. Så himla skönt och värt. Tjejerna har varit jättegulliga mot mig, båda två. Det brukar alltid vara någon som är på dåligt humör. Vid halv elva tiden gick vi mot bussen och tog bussen till Seattle Center och mötte upp Elin och hennes barn. Vi åkte skridskor i ungefär 2 timmar och det var jättekul! Tjejerna var SÅ duktiga! Speciellt Elin yngsta som aldrig åkt förut.

Jag... ja mig behöver vi inte prata om ;) Men det gick bättre nu än det gick för ett år sen måste jag säga. Även om jag troligen ser ut som bambi på hal is haha!

haha ååh nu kommer min lilla E och sjunger lucia för mig och har lucia kronan på. Tokflickan hahaha

Nu väntar några timmars mer jobb, sedan ska jag till magnolia och få lite instruktioner om huset vi ska bo i när mamma och co. är här, sedan ska jag ner på stan med Ronja, Jorid, Sofie, Molly och sen kanske Elin och Emma är med också! Kul! Värsta gänget. Vi ska kanske shoppa lite, samt gå på bio. Toppen!

Hoppas ni haft en bra dag i sverige, och får en bra fortsatt dag/kväll i USA!
PUSS

Inga kommentarer: