26 december 2011

FINALLY!!!

Nu ligger min lillebror i min säng och småsnarkar, mormor och mamma hostar ikapp utanför i bäddsoffan. Känns helt overkligt att ha dom här. Går inte att beskriva. Men det känns verkligen inte som att det var 5 månader sen, snarare... en natt?

Fick massor av bra saker från dom hemifrån som jag ville ha, b.la. två böcker, min oc-box, mina skor, mina slöbyxor, raggsockor, icas grillchips och polly! Sen fick jag lite julklappar, b.la. 1 kg lösviktsgodis. lyckan som uppstår!!!

Jag är helt otrött.. klockan är ju bara 10! Men de andra beter sig som pensionärer.. okej det får man efter att ha varit vaken och på resande fot så länge.

Jag ska se ett avsnitt grey´s innan jag försöka sova! Skulle inte sitta vid datan men vad ska jag göra när jag är helvaken och dom ligger och sover som stockar?!

Underbart är det att ha dom här iallafall.åååååh!!






Inga kommentarer: