22 december 2011

HARD ROCK

Jag är sjukt trött. Har inte haft någon riktig sovmorgon den här veckan och det känns!
Var på Hanukkah party med min värdpappa och tjejerna, det var jättekul. Det var två killar som uppträde, det var musik och humor blandat typ. askul var det! sen åt vi såklart latkes, jelly munkar och chokladmynt och spela dreidel. börjar bli riktigt bra på att snurra snurran. Jag tycker om Hanukkah jättemycket, måste leta rätt på Seth Cohen och dejta han så jag kan fira christmukkah. det bästa av två högtider liksom!

Efter partyt tog jag bussen ner till stan och träffa brudarna på hard rock café. riktigt kul var det, och gott. har faktiskt aldrig ätit på hard rock förut!

Haha roligaste grejen idag på akvariet var vid entrén. E har ju precis fyllt 4, och det är gratis för barn till 3. så jag körde en fuling. pekade på E och sa; she´s 3.. so it´s one kid and one adult.. så säger A; she´s not 3.. she´s 4.. och E, jättearg;YEAH I´M NOT 3... I´M 4!! Hahaha jag trodde jag skulle dö. sa till dom snällt på svenska; tysta nu tjejer.. du kommer in gratis om du är tre.. så säger emma under hela tiden på svenska; hanna... jag är inte 3!!!! believe it or not, jag fick in henne gratis men jag skämdes som en gris hahahha

Nu ska jag sova. Ska börja 7 imorgon egentligen men behöver inte gå upp förens 7.30.. yay 30 minuters sovmorgon. det är fasiken mycket!

1 kommentar:

Anonym sa...

men Hanna då, det trodde jag inte om dig, luras så där ;-) Snart kommer vi, kan du fixa in oss på barnbiljett också? kram mamma och mormor