30 november 2011

ONSDAG KVÄLL

Tuff kväll ikväll och ni kommer snart förstå varför. Jag berättar senare under veckan. Är fortfarande en hemlis. Spännande va? Efter en lite tårfylld biltur hem så träffa jag Emelie. Vi gick till Kerry Park såklart och stod där och prata om livets mysterier. Blir alltid lika glad när jag träffar henne. Vilken fin vän jag har fått!!

Igår fyllde lilla E 4 år! WOW! Stora tjejen nu. Så ikväll skulle vi fira henne med middag. Jag gjorde svarta bönor soppa. Låter sjukt äckligt men ååååh vad gott det var. Smaka som tacos för det var kummin och salsa i. Sedan öppna hon lite presenter. Jag köpte ett prinsessan på ärten spel till henne och hon vart glad.

Min lilla E, å vilken relation jag fått till henne. Hon är ett helt annat barn. I början var det henne jag hade mest problem med och jag var nästan rädd att hon skulle bryta ner mig. Nu är hon superlätt att ha och göra med men antar att det är för att vi spenderar så mycket tid tillsammans som vi faktiskt gör. Vi brukar köra YAAAY och neeej vid maten. Då berättar man det som varit bra, och alla skriker YAAAAY. Sen berättar man nått som varit mindre bra så säger alla; aaaw. Barnen älskar det. Hennes yay brukar vara; Jag fick ha special time med Hanna, och hennes Neeej brukar vara; Hanna äter inte middag med oss dom gånger jag inte gör det.

Sen har hon även börjat säga att hon aldrig vill att jag ska åka hem. Min värdmamma berätta det här om dagen och idag sa E det även till mig. Det gör ont för jag vet ju att en vacker dag MÅSTE jag åka hem.

Nu ska jag sova. 1 December imorgon. Helt sjukt. Klockan 08.07 ska jag och Emelie öppna första luckan i vår choklad kalender!

Godnatt USA, godmorgon Sverige!

Inga kommentarer: