5 december 2011

12.5.2011

Kvällen avslutades med lite starbucks. Längesen min favorit barista jobba, men hon jobbade idag och hon frågade; a cinnamon dolce latte for you. Älskart. Vet att jag skrivit det igen men nu var det typ en månad sist jag beställde av henne och hon minns fortfarande. Men jag chockade med en vanlig kaffe med half and half. Så jäkla gött.

Stod och snacka med Emelie ett tag innan vi sa adjö. Haha skönaste kommentaren, vi diskuterade om imorgon då jag ska på min egen avrättning, och hon ba: Men åt vilket håll är det du ska då? Jag ba; norr.. Hon ba; ooooh, har hört mycket läskigt om norr... mitt från ingenstans. så jävla skön tjej är hon.

Palle och Emma lyckades även bränna 43 dollar extra på vårat fika besök. Tickets för dom. Stackars er tjejer, fan så jävla surt!!

Har signat upp mig för keramik kurs som börjar i vår. Ska även signa upp mig för spanska tror jag. Fast värdfamiljens bidrag börjar ta slut så måste nog bidra lite ur egen plånbok för att få ihop alla timmar. Men det är lugnt!

För övrigt; 20 dagar till mamma, mormor och patrik kommer. och 75 dagar till Mexico. Det är ju naaaada!

Nu ska jag kolla på elsas värld som fortfarande suger.. men vad gör man inte.
Pussss

Inga kommentarer: