21 december 2011

PERFECT WEDNESDAY

Stressig kväll. Direkt när jag sluta åkte jag som sagt till Magnolia. Dom visa mig allt viktigt i huset osv. Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är att vi ska få bo där! När jag kom hem slängde jag in bilnycklarna och sprang till bussen och mötte upp Ronja. Vi körde riktig power shopping, det gick dock inte så bra.

Jorid mötte upp oss och vi gick till cheesecake men det var 35 minuters väntetid bara på bord så den idéen funka ju inte, vi gick till johnny rockets istället där sofie och molly mötte upp oss. Slängde i oss maten och gick till bion. Vi såg young adult. Haha bra var den. En perfekt söndagsfilm, eller onsdag. Jag och Molly höll på att dö av skam dock för huvudpersonens skull. Värst vad alla filmer ska vara akward nu förtiden!!

Chocken som uppstod när ett litet barn stack upp huvudet! Typ 2 år kl. 9 på kvällen. Föräldrarna brydde sig inte och lät barnet springa omkring själv i  salongen. Tillslut gick barnet ut ur salongen och en som jobba där kom in och slängde ut föräldrarna.. bara i USA..

Nu ska jag sussa, imorgon väntar playdate med Palle. Yay! Älskar fan när barnen har lov. Playdates och roliga utflykter! That´s what I´m talking  about!


Inga kommentarer: