25 december 2011

SEMESTER

Det jobbigaste jag gjort idag är att öppna ett fönster!! Skypa med morfar, åse och mamma. den sjuka känslan när vi kunde säga; ses imorgon! Imorgon kommer dom sova i mitt hus, i min stad, i mitt land. Helt sjukt. Åh vad jag längtar. Efter jag la på har jag bara kollat på grey´s anatomy.

Eller nej, jag har kollat på lite utbildningar också på Göteborgs Universitet och trollhättan. Ska söka till hösten och se om jag kommer in på något överhuvudtaget på göteborgs universitet.. chansen är väl inte så stor känner jag men man kan ju alltid pröva.. jag ska dock inte börja plugga i höst! det får vänta nått år till!

Nu ska jag fortsätta mitt grey´s maraton, sedan ska jag ta mig till Emma.. och vi ska fortsätta med det! Love it!
Haha brukar skämta om att emmas familj har en tredje au pair för jag är fasiken där varje helg haha!

Inga kommentarer: