2 december 2011

FRIDAY..

Drar till Mt. Baker för en myskväll med Emsan och Mattis. Visste väl att jag skulle få se henne en gång till innan hon åker hem ;) En ben och jerry får nog införskaffas.. Fast vi får se... Ja.. vi får se.

Älskar att köra bil här förresten. Pumpa kiss fm 106,1 där det ALLTID är bra låtar (om än lite tjatigt). Man har alltid så mycket tid i bilen. Synd bara att inte P3 finns.. Den bästa vägen är hem från Emma när man får köra genom DT! När man kommer på 4 avenyn och alla lampor bara slår om till grönt. Då leker livet.. Haha! Man ska bli glad för det lilla..

Jag hade ett liv innan dig som var perfekt. Så varför skulle det inte kunna vara perfekt utan dig? Det skulle ju ändå aldrig funka, konstaterar jag dag efter dag. Nu är det dags att lägga detta på hyllan... iallafall tills nästa gång.. ;) It´s gonna hurt, but it heals too and it all gets better in time. 


Hah! Patetisk hon är, tänker ni... Men sån är jag, och det ändras tydligen inte trots att man flyttar 715 mil. I am who I am och jag är glad att jag har känslor och inte är rädd för att visa dom. 



Inga kommentarer: