10 december 2011

FREDAG KVÄLL

Well, tydligen ingen som nappar!

Igår kväll tog jag mig till mt. baker med tåget. En av anledningarna till varför stockholm skulle vara roligare än götet. älskar tåg och tunnelbanor. men nej, kan ju inte flytta till stockholm bara för att få åka tunnelbana! Göteborg har ju dessutom spårvagn! Mysigare!

Vi köpte pizza på mioposto, godaste pizzan ever! min vart rätt dyr hahah men det var det värt. sedan gick vi hem till emma och mikaela, kollade på film och åt ben och jerry. Jag sprider ut halva ben och jerrys över hela seattle så vart jag än är har jag en ben och jerry känns det som. Himla skönt! :D


Vart en tidig kväll för Emma skulle på au pair möte och jag skulle ta tåget hem. Men motivationen för det när jag vakna var inte så stor så jag får stanna här hos emma i hennes sköna säng, chilla, halvsova lite, kolla lite film. Ja, rätt nice med andra ord.

Klockan 4 ska jag åka till kulturcentret och se om alla är okej med att jag är med i lucia tåget trots att jag inte varit med på träningarna och se om det finns kostym. om allt klaffar får jag vara med. annars får jag åka hem igen. Men men, det är värt ett försök!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna HÅRT för att du får vara med! puss mamma