7 december 2011

YAY!

Sov riktigt gott inatt faktiskt trots att jag varit uppe i varv hela dagen. Kanske därför ijuförsig, att jag fick slappna av.

Imorse började jag en halvtimme tidigare och fick den stora äran att väcka flickorna. Himla mysigt med frukost och bok i sängen osv. Det går ju alltid lättare att jobba när man är själv. Efter jag droppat av tjejerna gick jag till gymmet och signade äntligen upp mig.

Jag och Emelie körde ett pass som heter forever fit. Jättesvårt. Ni vet, min kordination är inte på topp och detta var all about det. Men som allt annat så är det så annorlunda här. Instruktören kommer fram och presenterar sig, andra i klassen kommer fram och pratar och pushar och delar med sig av tips och ja, det är en helt annan känsla. Man behöver inte skämmas lika mycket som man gör på friskis där man ser att alla står och dömer en om man gör fel.

Känns superbra iallafall. Detta firades med ett långt bad och nu ska jag napa i 45 minuter innan jag ska hämta upp E. Mys!!


Inga kommentarer: