8 december 2011

RÄDSLAN SOM UPPSTÅR...

Jag och Emelie tog en promenix till starbucks (fick bästa frågan, mitt kort var tomt så fråga hon om jag ville ha tillbaka det, öööh ja tack?! Nej för jag brukar gå till banken varje gång pengarna tar slut och skaffa ett nytt kort?!) och Kerry park.... NÄHÄ! Vanligaste meningen i min blogg tror jag.

Iallafall när vi gick hem så gick vi förbi en tomt och jag såg en skugga, sedan kollar jag ner och ser nått svart som säger MJAAAAAU! Fyfan va jag skrek och Emelie med. Hördes nog ända ner till Denny way. Hahaha en liten kissemiss. Var stensäker att det var en racoon!! Vi gosa lite med katten iallafall som var jättekelig. Big NONO för alla här i staterna eftersom dom kan ha rabies.. Men det gjorde vi iallafall.

Glad nyhet. KANSKE KANSKE KANSKE kan vara med på Luciatåget om jag får för hon som håller i det trots att jag är ute i sista sekund. Jag var ju trots allt där igår på träningen, Emelies värdpappa har erbjudit sig att ta hand om tjejerna den tiden luciatåget är om jag kommer hem direkt efter vilket jag såklart skulle göra! Så har skickat ett meddelande till tjejen som håller i det. Nu håller jag alla tummar och tår för det skulle vara såååå mysigt!!


Inga kommentarer: