2 december 2011

EN PAUS TACK

Hela min rast har jag skypat med mamma, mormor, stefan, lillebror, ina och mathias. Vi har ätit tillsammans och nu spelar dom wii och jag siter under tvn och kollar på alla. Åh min fina familj vad det gör ont i hjärtat! Nu börjar det bli dags att säga adjö och det känns mindre bra. fan fan fan...

Hatar att det blivit såhär. Och som pricken över i:et går jag och trampar i synliga fällor som vem som helst skulle undvika. utom jag, Hanna såklart.. nej för jag går ju på allting. ORKA ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA NAIV... Jag orkar inte längre.. Bara för mycket. Tur att jag har semester snart och mamma och mormor och patrik kommer hit. Sen är det bara en och en halv månad kvar till Mexico. I´m getting through this. Men allt vora mycket enklare utan den där jävla skuggan i bakgrunden.




Inga kommentarer: