18 december 2011

NATTEN GÅR TUNGA FJÄT

Precis hemkommen från julavslutningen på svenska skolan. Det var ett jättgulligt luciatåg. Man minns ju när man var liten, men man fick aldrig se hur det var. hahaa åååh så söta. alla små tärnor och stjärngossarna i målbrottet typ! 


Sen vart det fika med lussebullar, glögg och pepparkakor, lite ringdans och dans runt julgranen så kom tomten. det var jättemysigt verkligen och jag är så glad att jag följde med. 

Skulle träffat Emma down town men det kommer bli jättestressig så vi får kanske ses ikväll istället! haha appropå downtown. kläckte ur mig en rätt knäpp sak i fredags. vi pratade om rutiner hemma vi sakna så berätta jag om min och Lizas morgonrutin när vi åkte buss. Så skulle jag säga att vi möttes i stan, så sa jag downtown. hahah västerås downtown liksom.. njaaaaae kanske inte.

Downtown är skyskrapor och pundare... det finns det inte gott om i Västerås ;) 

Inga kommentarer: