17 december 2011

PARADISE

HAPPYDANCE HAPPYDANCE HAPPYDANCE
Bokade Coldplay idag med Emelie! Fick reda på att dom kom till Sverige 30 augusti och jag vet ju inte om jag kommer vara hemma då eller inte, men så fick vi reda på att dom spelade här också i april. HUR AWSOME?! Så nu har vi biljetter till deras konsert på Keyarena, typ en kvart från där vi bor så vi kan GÅ dit. Sjukt!

Kvällen spenderades som sagt på cookie eating party hemma hos Elin. Vill inte ens veta hur många kakor och små smörgåsar jag åt. Sjukt gott var det! Måste bara berätta för er hur mycket jag tycker om Elin. Hon är som min storasyster haha, jag ser verkligen upp till henne i både hennes livssyn och hennes au pair sätt. Låter som jag smörar sjukt mycket men det är verkligen så! :)

Nu ligger jag i sängen kl. 10 en lördagkväll och det är sjukt skönt. Lyssnar på mumford and sons och ska snart slå på lite gossip girl tror jag. Imorgon blir det julavslutning på svenska skolan med litet luciatåg, fika osv. Det ska bli jättemysigt tror jag! 

Inga kommentarer: