1 december 2011

SCRUBS

Då var torsdagen gjord.

Vart som sagt väckt imorse. Trodde jag försovit mig men det visa sig att min värdmamma hade jätteont i magen, hon är inte den som är den, så när hon vill åka till akuten är det illa. Så jag gjorde mig iordning och skulle skjutsa henne. Hur ironiskt är det inte?! Tre sjukhusbesök på en vecka. Men det vart aldrig nått besök. Det kändes bättre efter ungefär 10 minuter så det var jätteskönt för henne. Och jag fick gå och lägga mig igen. Också skönt!!

Fick samtal av doktorn idag. Hade behövt behandlas med antibiotika egentligen. Hade streptokocker men inte den vanliga gruppen så dom hitta den inte på rutinprovet. Men jag prata med henne och sa att jag inte har nån smärta alls nu så jag behövde inte. Yes. Tjäna några kronor haha!

Nu är det dags för hejdå middag för Matilda på cheesecake factory! Trååååååååååååååååååååååkigt!

Inga kommentarer: