13 december 2011

A REASON TO FLY

Känns så sjukt bra att gå till gymmet. Kan inte förstå att det dröjt 4 månader innan jag signa upp mig på gymmet som ligger 2 minuter från mitt hus. Vilket slöseri med tid. Men nu är jag igång och jag är så peppad. Jag vet att många av mina vänner från sverige som läser detta tänker; hah.. aa eller hur det här kommer hålla 1 månad som vanligt sen kommer nått hända som får dig att inte gå. och ja, jag är självklart rädd för det också. MEN jag har faktiskt lite andra förutsättningar här.

Jag har Emelie som peppar mig att gå, hon är riktig träningsmänniska som har det som rutin jämt. Hon kommer dra med mig & jag behöver inte åka hem och göra något under dagarna så jag kan gå direkt till gymmet utan att slänga mig i soffan. Detta är två saker jag saknat tidigare. Så jag hoppas verkligen det kommer gå bra denna gång. Dessutom finns det världens ögongodis på mitt gym som jobbar där, ohmy... Bara det är en anledning att gå dit ;)


Körde en halvtimmes crosstrainer och ungefär en halvtimme med lite excersise ball som jag älskar. Kommer ha en rejäl träningsvärk i morgon känner jag redan nu. Haha. Visst ser jag sjukt glad och peppad ut på bilden. hahahah

Nu går låten från RIO på repeat, den med Taio Cruz. Love it!





Nu ska jag sussa. Godnatt USA, godmorgon Sverige!

Inga kommentarer: