1 december 2011

NOT GOODBYE

Nu har vi då träffat lilla söta Mattis för sista gången här i Staterna. På Lördag åker hon hem till Sverige igen och laddar om för sitt nya äventyr. Gymnastik tävling i Brasilien. Inte illa. Men vi kommer sakna dig här!!

vår lilla Mattis!


Efter middagen gick jag av en busshållplats för tidigt, gick och satte mig i Kerry Park, drog på mig de två tjocktröjorna jag köpte idag och satt och lyssna på Regina spektor samtidigt som jag såg ut över Puget sound, Seattle down town och west seattle. Vackra underbara stad. Jag behövde sitta själv, lyssna på musik. sortera tankarna. gråta lite. andas lite frisk luft..


And suppose I never ever met you
Suppose I never ever saw you
Suppose we never ever called
Suppose I kept on singing love songs
Just to break my own fall




1 kommentar:

Johanna sa...

Seattle verkar verkligen helt oerhört veckert! Hoppas du har det bra!