13 december 2011

12.12.11

Idag lyste solen över Seattle. Jag gissar att mina läsare börjar bli ganska trött på denna vy. Men jag tröttnar aldrig. Jag går dit varje dag, eller iallafall minst 4 gånger i veckan och det ser aldrig likadant ut! Ibland går jag även dit flera gånger på en dag. Tur att någon förstå min Passion, Emelie haha!


spenderade kvällen i U-village med Emelie, åt på Johnny Rockets, tänkte skriva min första kvittoflirt men gjorde aldrig det. Fan skulle gjort det haha! Snyggaste servitören, mums! Vi spendera lite tid på Barnes and Nobles för att sedan röra oss hemåt.

Efter mitt familje möte gick (läs:sprang) vi till Menchies för lite fro yo, sedan mös vi lite hemma hos henne och kolla på de bästa klippen ur Sunes jul och Sunes sommar.

En riktigt mysig måndagskväll! Nu ska jag sussa. Officiellt är det Lucia nu, och imorgon ska jag följa med till As skola för hon och E ska visa denna fina svenska tradition. Hoppas jag slipper sjunga, men man ställer väl upp för laget så att säga ;) 

Inga kommentarer: