15 december 2011

500 DAYS OF THOUGHTS OF AU PAIR

Är äckligt trött. Eller så är jag inte det utan bara extremt otaggad att gå upp. Hatar att min säng är så himla skön, att mitt täcke är så varmt och att ute är det grått. + att en 9 timmars arbetsdag väntar.

Ikväll när jag slutat ska jag iallafall ta mig till kyrkan i Redmond för att joina Paulina på en julkonsert. Det kan nog bli riktigt mysigt och fint tror jag. Så det har jag ju att se framemot.. Men helst hade jag velat ligga kvar här tills den börjar!

Har träningsvärk från helvetet bytheway. Baksidan av mitt högra ben går knappt att böja så jag går som jag vet inte vad. och att skratta kan jag ju bara glömma. Tur att jag älskar träningsvärk haha!

Firar att detta är mitt 500:de inlägg... Hur vet jag inte.. Men tänkte nämna det iallafall.

Nej nu är det dag för ett ryck
puss och kram

1 kommentar:

Malin sa...

Hej! Har läst din blogg ett tag då jag själv är i matchningsprocessen (med Skandinaviska Institutet) just nu, och bland annat pratar med en jättegullig familj i Seattle som alldeles nyss frågade om jag ville bli deras nästa Au Pair. Jag känner verkligen att familjen skulle passa mig jättebra, men är lite osäker på att tacka ja då de bor på Bainbridge Island som jag har förstått ligger en bit utanför Seattle och kan vara lite krångligt att ta sig ifrån (och sen att schemat är lite oregelbundet och jag skulle behöva jobba helger en del.)

Hur som helst, tänkte bara kolla om du kanske hade lust att berätta lite om Seattle, och om du vet om Bainbridge Island är så avlägset som det verkar? Vet du någon som bor där? Skulle bli jätteglad för svar :)