16 december 2011

LÅNG DAG

Har haft en jättelång dag. Inte en minuts vila känns det som. Efter Es gymnastik åkte vi till Children museum. Gillade det lika mycket som henne tror jag. Vi spenderade ungefär 3 timmar där innan vi åkte hem och min värdpappa fråga om vi ville följa med på cookie decorating party på As skola. så det gjorde vi. Efter det åkte vi hem och gjorde lite arts and crafts och direkt när jag sluta slängde jag mig i bilen mot Redmond.

Julkonserten var jättebra. Superbra artister och ja, jag vet inte vad jag ska säga. Så himla mycket mer än jag förväntade mig. Efteråt hade dom meet & greet med olika bakverk. Det var inte så mycket folk där så det var jättepersonligt, vi hade ett långt samtal med prästen som var förvånad över att vädret i sverige är värre än här, sedan vart vi polers med en av artisterna. Så jäkla skön oamerikansk humor hade han. Är det nånting amerikanare är dåliga på är det humor. Men han var fett skön.. Dessutom var det en av artisterna som var såååå sjuuuukt snygg!!! Alltså jag skojar inte.. mums.. och han fick vi också liiite intresse från när vi var svenskar. Sen fick vi en skiva också med lite låtar av artisterna som varit på konserten. Man tackar!

Det var också en välgörenhetsgrej för en sak som heter reach som stödjer människor med HIV så var det en 20 åring där som berätta om sin uppväxt och om att leva med sin sjukdom. jätteinspirerande, vi hann dock aldrig prata med henne vilket var liten besvikelse.

Hela kvällen slutade mycket senare än jag tänkt mig och nu är jag supertrött. Blir nap imorgon på rasten efter jag skypat med sverige-emelie och kanske någon annan brud!

Lite bilder från dagen kommer imorgon för jag orkar inte sortera dom just nu!
GODNATT!

Inga kommentarer: