19 december 2011

BRA MORGON...

Vaknade av larmet, ville döda mig själv. kolla på klockan. 7.25... ville döda mig själv ännu mer. hoppar upp och slänger på mig kläder och går upp. själva försovningen var lugn, hon sa att hon låtit mig sova..

 vi pratar lite om dagen och veckan sen känner jag myrorna i huvudet så jag skulle gå och ta lite vatten.men sen känner jag hur jag börjar kallsvettas och måste sätta mig ner så jag går och sätter mig på kökstolen med huvudet neråt mellan benen.. nästa gång jag kommer ihåg något ligger jag bakåt i min värdmammas armar.. fan.... fick lägga mig på golvet och vila ett tag.

så idag blir det inget jobb för mig, hon vill inte att jag ska vara själv med barnen om jag skulle svimma igen. dessutom ska jag till doktorn och undersöka mig.. typiskt amerikanare ;) å andra sidan har det hänt några gånger helt oprovocerat så kan väl va bra och se om det är nått eller inte..

nu ligger jag och vilar och 10.30 har jag mitt läkar besök.. tjolahopp tjolahej, inte riktigt som jag tänkt mig starten på veckan.

som jag sagt förut känner man sig extremt dum när man är sjuk här, dom har ringt backup care, men om inte dom får tag på någon måste ju min värdmamma missa en hel dag på jobbet. samvetet över det är inte att leka med.

1 kommentar:

Frida H sa...

hej hanna, tänkte bara tipsa dig om en rolig hemsida nu när du inte bor i sverige längre =) http://www.candyfromsweden.com/, Kram Frida