7 december 2011

TJINGELING BADRING!

Vart en rätt bra kväll ändå. Var inställd på att jobba till tio. Men icke sa nicke, min värdpappa sa att han blåst av sina planer och jag kunde vara ledig, vilket passade superbra för då kunde jag följa med och titta på träningen till det svenska lucia tåget som går av stapeln på lördag. Jag jobbar tyvärr då, men jag vart inbjuden att komma dit idag och få insupa lite julkänsla. Satt och sjöng med och när vi fick gå upp och sjunga för PRO så passade jag på!

förövrigt kom smärtan i benhinnorna som ett brev på posten. f*ck.. måste verkligen ta mig någonstans och skaffa inlägg och se om det blir bättre. för det är inte träningsvärks smärta som jag kan få ibland, den här är mer intensiv och mer brännande och konstant. usch..

Imorgon börjar jag minsann 12, så funderar på om jag ska kolla på någon film. eller gossip girl. får la se!
Puss

förlåt att jag är sämst med bilder förresten, orkar aldrig stoppa in kameran, eller ta den med mig längre.. bra tecken på att allt börjar bli vardag :)

Inga kommentarer: