3 december 2011

THEY NAMED A CITY AFTER US

500 days of summer. Är och förblir den bitterljuvaste filmen någonsin. Love it. Älskar Joseph Gordon-Levitt. Han är bara bäst. Så jävla underbar man. Hans roll i den filmen påminner så mycket om mig.

Fick förövrigt Emma att äta glass idag. 1-0 till mig. Sjukt stolt tjej här. Fick köpa den till henne för att få henne att äta den. Men det var det värt. EMMA! LYSSNA PÅ MIG! DU.ÄR.VÄRD.GLASS!!

En annan sak som gjort mig sjukt stolt idag är att jag dödade en spindel.. jag höll på att kräkas av nervositet och äcklad känsla. Men nu är den död... Ska inte nämna hur stor den var haha... för det var den inte.

Nu mår jag illa och jag ska lyssna på coldplay tills jag somnar.

1 kommentar:

EM sa...

haha jag såg den filmen i går, trodde den skulle vara jättebra, och tyckte den var typ.. okej. gillade inte att dom hoppade .. haha (a)