9 december 2011

12.9.2011

Har fått en förfrågan om att ha frågestund här. Är det någon mer som nappar på den idén? Annars är det ju värdelöst :)

Ledig idag. Åkte in till stan vid halv tolv och träffade Emelie. Vi gick förbi en tomte typ 10 ggr och han sa merry christmas varje gång haha, tillslut la han till again. okej, vi kanske inte gick 10 ggr. Men 2 gick jag och emelie 3. haha. Åt på chipotle, mums.

Shoppade lite på forever 21 och kollade på lite julklappar. Det var superfint väder så när vi kom till QA igen så gick vi till Kerry Park, solen lyser och det är inte ett moln på himlen. Underbart. Kan inte tro att det är 9 december! Appropå det ska jag öppna min julkalender.



Nu ska jag chilla lite, sedan blir det mt.baker och sleepover hos Emma. Överraskning. Nepp!

Älskar min nya tröja, för varje plagg man köper går $1 till ASPCA.


Inga kommentarer: