12 december 2011

COOKIEPARTY 12.11.11

Igår eftermiddag hade vi LCC möte. Det var ett cookieparty, vilket är som det låter. En liten sammankomst där man svullar i sig kakor. Vissa kakor var jättegoda, andra mindre. Mina hörde till kategorin mindre. Torrare hallongrottor har man nog aldrig skådat. Nåväl, det var ett jättemysigt möte. Vi hade international sing along med julsånger och så spela vi julklappsspel. The white elephant.

Det går ut på att man får sno julklappar av varandra i princip. Det är bäst att få nr.1 och av en ren händelse, fick jag nr.1. Tog en klapp jag tyckte var fin och bestämde mig för den här ska jag ha! I sista sekund snodde Sofie den av mig och jag blev jätteledsen, men jag snodde tillbaka paket nr.2 jag hade haft när mitt första blev stulet. Sen öppnade vi. Spanade såklart in vad Sofie fick och det var ett nagelkit, jag som inte fixar naglarna. Vad fick jag då? Bodyscrub och body mist från Victorias secret! Ööööööh lyckan som uppstod! Luktade gudomligt!

På kvällen gick jag och Emelie till starbucks och mös sista timmen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det dina fina hallongrottor som ligger "ovanför" den bruna kakan? Ser toppen ut- kram mamma

Hanna sa...

I wish!