25 december 2011

ALWAYS EXPECT THE UNEXPECTED

Lyckan som uppstår när man kommer hem till Emma och Mikaela, Emma ger mig världens finaste kort, jag blir bjuden på svenskt julbord och risgrynsgröt. och inte nog med det. Emma hade Kalle Ankas jul på datorn. Först kolla vi på polarexpressen, sen råttatouille men jag bestämde mig för att se på Kalle anka innan klockan hann slå 12. Så jag satt själv och kolla medans Emma och Mickis låg och sov och snarka.

Bästa var precis när Robin Hood börja, så börja Emma prata i sömnen. sen kommer prins john och pratar i sömnen. hahah satt och asgarva för mig själv.

Nu ska jag sussa. Imorgon blir det skype hemma hos morfar. Jag ska få prata med mina älskade morfar och åse för första gången på nästan 5 månader. WOW va jag saknar dom!

Är så lycklig att min julafton blev underbar tillslut, trots tårar och jobbiga känslor under de sista timmarna av dygnet igår, och de första idag.

Inga kommentarer: