22 november 2011

THE GOOD, THE BAD AND THE GHOSTLY

En bättre dag att starta sin paranormala förmåga kunde man väl knappast leta efter? Det blåser och det ösregnar. Vindrutetorkarna gick på japan mode om man säger så! Klassen i sig är på 3 timmar, vilket kan tyckas långt. Men det var jätteintressant. Är helt trött i huvudet av alla nya uttryck, att sortera upp allt man hört om och sett på tv i olika kategorier och reda ut alla frågetecken. Så himla spännande. Läraren var superbra på att förklara och berätta. Vad mer kan jag säga? Jag och Carro sänkte medelåldern rejält. Men det var inga UFOn som jag trodde från början. Vanliga kvinnor som var där av samma anledning som oss.

Att gå denna kurs kommer nog hjälpa mig mycket i min rädsla för detta. Japp, jag erkännar. Jag är livrädd för spöken och paranormala saker. Dock tror jag inte kursen kommer få mig att våga kolla på skräckfilm. Film är ju alltid film. Gjord för att skrämmas. Då funkar nog inte det jag lärt mig på kursen. Ser iallafall fram emot sista gången då vi ska på field trip och investigatea själva. Hoppas jag får vara med om något spännande då! Supermouper excited!

Jag & Carro i NYC, innan allt börja!! 

Inga kommentarer: