25 november 2011

BLACK FRIDAY

Då har man varit med om sin första thanksgiving. Är fortfarande lika förtjust i denna underbar högtid! Thanksgiving är meningen att man ska äta tills man spyr typ, men jag klarade mig helt okej. Jättegod kalkon, stuffing och believe it or not, brysselkål! Cream brulee (stavning?) till efterrätt och pecan paj. Mums.

Sedan var det dags för dagens andra nap. Sov i ca. 2 timmar. Kl. 11 kom Emelie över till mig och vi åkte till Emma och Mikaela. Kände redan i bilen att detta skulle spåra ;) Vi vart även överlyckliga över att få se två racoons. Dom är för söta, kan inte förstå att det är skadedjur! Vill ju ha en! haha!



Det roligaste med nattens black friday var turen till mallet. Jag och Emelie fick trängas längst bak i Emmas familjs minivan. Var flera km fram till Emma och Mikaela så vi fick ha ett eget litet party.

Black friday, what can I say? Vem fan kom på idéen att shoppa på natten, och att folk verkligen står i dessa köer.. Nej, en timme stod vi ut sedan hittade vi oss själva vid bilen igen, utan nånting. Vi shoppar imorgon istället. Kläder är inget man direkt tjänar på på black friday. Men nu kan vi iallafall säga att vi gjort det, och det är ju alltid nått! ;)

Nu är det dags att sova för natten. Min hals mår inte bra och jag misstänker det värsta.. halsfluss.. Men inget stoppar mej denna helg. För imorgon. 1.10 pm bär det av till vår favorit partystad. VANCOUVER! jaaaaaaay!


Inga kommentarer: