11 november 2011

MÄNSKLIGT!

Har haft en riktig saknads dag idag. Saknar Camilla, Liza & Connie så det gör ont.. Mina bästa classmates, fika brudar och allmänt tokiga flickor. Jag saknar mamma och familjen, speciellt nu när jag vet att de haft en middag för mamma och peters födelsedag. Jag saknar att bara vara hemma och göra ingenting, sitta i soffan med mamma och kolla på nått program som jag egentligen tycker är dåligt. osv. osv...

Har jobbat 10 timmar idag också. Helt slut tjej här. Men har haft två playdates så det var ändå rätt smärtfritt. Elin kom över med sitt värdbarn och vi drack the och bara prata. Det bästa med att ha playdates måste jag säga!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ikväll är vi 12 personer här på middag. Det är ju fredag och Sabbath! Sedan ska jag ta mig till West Seattle och hänga med Carro, Hanna, Palle & Emma. Top top!

Oroa er inte över mina saknads inlägg. Jag har inte hemlängtan, jag bara saknar lite. vilket jag tycker kan få vara fullt mänskligt när man inte har träffat någon på över 100 dagar!

Inga kommentarer: