21 november 2011

MONDAY

Thanksgiving veckan bjuder på att public schools har ledigt. Vilket gav mig en hel dag med A idag att döda. "A, vill du åka till akvariet?" "Nej... inte i det här vädret" (Det ösregnade ute...) Haha jag kunde inte låta bli att skratta.. Istället åkte vi till Elin i Magnolia och hade playdate med hennes barn och Adrianna och hennes barn. Riktigt mysigt. Älskar playdates!! Sitta och dricka te och snacka medans barnen leker. Finns inge bättre. Bara bullarna och varsin tygbit, lite nål och tråd som fattas ;)

Nu har tjejerna lite quiettime, vi laddar upp för att Elin och tjejorna ska komma hit och så ska vi baka mer pepparkakor. Vi har ju tre deger kvar så det är lika bra att köra hårt! Nu ska jag ge mig på lite matlagning. Mac n cheese igen, men denna gång ska jag göra den från scratch faktiskt!!


Inga kommentarer: