29 november 2011

UPDATE

Tecken på att det går åt rätt håll; Jag är hungrig igen! Första gången på 4 dagar jag känner hunger. Läskigt nästan att kroppen kan stänga av aptiten så! Tur att jag druckit massa vatten och haft Emma och Emelie som puschat mig att äta lite iallafall under dessa dagar. och tur att det var thanksgiving i torsdags så man fyllde upp lagret så att säga hahaha.

Jag har inte alls lika ont i halsen och ska ta mig till klassen idag ändå, och imorgon är det back to work. Rätt skönt! Visst är det soft att ligga i sängen hela dagen och slöa.. men det är inte därför jag är i USA! Det märks rätt snabbt vad det gör mot humöret att vara sjuk när man är borta hemifrån. Visst har jag haft en svackig period under denna månad (vem fan kom på månaden november, förra året var jag också sjukt svajig!!) men dessa dagar har nog varit de värsta hittils!



ledsen hanna..........................glad hanna

Börjar iallafall se ljuset i tunneln och snart är jag nog back on track.. 

btw. bilder från vancouver kommer snart. jag väntar på emelies bilder. jag glömde min kamera hemma så får använda de andras

1 kommentar:

Lina sa...

Ah, kul att hora att du kryar iallafall! :) Jag vet, jag har ocksa haft en svacka nu. Forra veckan var forfarlig. Vi skyller pa november!