3 november 2011

TORSDAG

Ännu en underbar dag har flytit förbi i Seattle. Det är så konstigt för det känns som att dagarna går jättesakta, men veckorna fort. får inte ihop det!

Idag åkte jag och lilla E till Burke museum. Det är ju första torsdagen i månaden så det var gratis, och tur var väl det för vi vart inte långvariga. E brukar bli ganska upprymd över saker och jag tänkte att dinosaurier skulle vara perfekt, men nej då. Men för mig vart det en häftig utflykt eftersom det ligger mitt i University of Washington campuset. Så jäkla häftig känsla.

Jag vart helt överväldigad. Det var verkligen precis som i film, när vi åkte bilen och leta parkering och åkte förbi alla kappa och gamma hus, när alla studenter gick förbi och alla småbyggnader, tillexempel law school. Jag vart himla frestad att börja plugga här. Synd bara att det kostar så mycket och hemma är det i princip gratis.. Vi får la se! Iallafall var det en cool känsla.

Efter jag slutat åkte jag till Redmond och träffa Paulina & Ida. Mycket mysigt. Äntligen någon som förstår mina barnsliga skämt haha. De flesta bara suckar eller sitter som frågetecken när jag kommer igång haha!

Nu ska jag stänga av datan, duktig tjej!

Inga kommentarer: