20 november 2011

LADY AND THE TRAMP

Gick då ut och mötte Jorid och Emelie. Vi gick längs Queen Anne avenue och så fick vi se något jag aldrig trodde jag skulle få skåda i mitt hela liv. En hundfångare! Så när vi går förbi en pub står hon där och bråkar med ägaren medans hunden sitter fast i sån där snara ni vet. Vi ville jättegärna stanna och se hur det går till för det är bara SÅÅÅÅ AMERIKANSKT! Men det känndes lite weird så det gjorde vi inte.. Det gjorde lite ont i hjärtat. Vet inte varför dock.. Fick värsta lady och lufsen känsla iallafall.

Vi kom till starbucks men det var fullare än fullast så vi gick till vårt bagelställe istället där jag tog en god turkey bagel och jättegod kaffe. Jag bara tog någon så visa det sig att det var med vanilj och hasselnötssmak.

Nu väntar jag på familymeeting sen ska jag jobba. Vi ska la göra pepparkakor ikväll. Mysigt värre!

Inga kommentarer: