13 november 2011

POTLUCK OCH ANNAT

Insåg att jag glömde en påse på bussen igår med en topp jag skulle ha i vancouver. BRA HANNA.. Vem är förvånad? Inte jag iallafall.. och inte Carro heller! Haha!

Idag var det LCC möte, bakade en hederlig rulltårta och den vart mycket lyckad för att vara första gången. så framför mig hur den skulle vara i sprickor och oidentifierbar röra. men nepp, den vart en riktig rulltårta! high five till mig. gott var det att smaka massa nya saker också, även fast min tallrik till mesta dels hade pannkakor och jansons haha. vad gör man inte när man saknar hemma?!

Hade också kommit en ny svensk, hon kom i fredags. Ååh. nostalgi när man var sådär ny. Haha det hade sin tjusning. Även om det är rätt skönt att vara van nu faktiskt!

nu väntar jag på att höra från Emelie som verkar ha skickat mobilen till månen, eller sig själv. för hon sa för cirkus en kvart sen att hon skulle ringa om 5, så skicka jag ett sms, men inget svar. detta håller inte ;) EMELIE VAFAN SVARA!!

får väl ta mig en promenix till starbucks själv annars, dom stänger om en halvtimme så om jag ska gå lär jag gå snart.

Inga kommentarer: