4 november 2011

BAGELS BAGELS BAGELS

Fasiken var gött med Bagels.. Kommer ihåg när jag nyss kommit hit. Förstod inte riktigt grejen med dom och kunde äta en halv, sen mådde jag illa. Nu kan jag trycka 3! Eller som Emelie sa; 4 skulle gå.. 5.. mjo.. 6 skulle jag nog må illa.. 7.. NÄE! hahaha så jävla skön!

Efter den otroligt goda brunchen satt vi och dog lite och kollade på Elsas värld. Vi alla tre är stora Elsa fan och vi vart lite besvikna. En sak jag gillar med serien dock är att Joakim Nättqvist spelar Hugo, det passar så jäkla bra! Jaja, som vanligt kommer jag nog ändå fortsätta kolla trots att det är en skitserie.

Nu sitter jag och lyssnar på lilla E som har quiettime. Hon ligger dock och sjönger på; "här kommer ville, och valle, OCH VIKTOR!" och "är du vaken lars?" Rätt söt! :D

PUSS OCH KRAM VI SES PÅ STAN..
vem började förresten med det? det rimmar ju inte ens.. bra att jag insåg det nu.. 19 år senare!

Inga kommentarer: