4 november 2011

FREDAG... IGEN!

Yaay, så stolt över mig själv. Somnade innan 11 igår! Stor credit till mig! Detta resulterade i att jag vaknade utvilad innan klockan ringde. åtminstone en minut.. haha finns det nått värre att vakna, hoppas att man har typ två timmar kvar att sova så är den en minut före. Nja, tveksamt!

Mådde dock inte så bra när jag vakna, min mage dödade mig! Men efter lite painkillers är jag ready to go igen!  Om cirkus en timme ska jag gå över till min kära granne och jag, emelie och emma ska köra en bagelfrukost. Yay! Ikväll blir det bowling... 10 dollar på att jag kommer sist! :)

Ha en bra fredag everyone!
amerikanska pain relievers! de funkar som fasiken och ser ut som godis! 

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha samma sak i kina.. undantag har ingen aaaning vad for sort man proppar i sig, hur mycket man ska ta eller hur manga ganger man ska ta dem haha