19 november 2011

FREDAG OCH LÖRDAG

Hemma på Queen Anne igen efter ett dygns häng på södra sidan. Efter jobbet körde jag och Emelie hem till Emma för att välkomna deras nya au pair som kom igår. Supermysigt var det, vi fick en riktigt god fisksoppa av hennes värdpappa med lax, räkor och torsk. Yum! Sedan när alla åkt hem kröp jag, emelie och emma ner och kolla på några avsnitt av solsidan innan vi bestämde oss för att sova. Bara det att vi pratade så länge så somnade inte förens runt ett tiden. Jag & Emma har planerat vårat framtida liv, mer än så säger jag inte ;)

Imorse fick vi sova ut så tjugo i elva kom emma upp och väckte mig och emelie. Sedan åt vi bagelfrukost och hämtade upp evelina sen åkte vi till IKEA och mötte upp de andra brudarna. Köttbullar, julmust och en konstig känsla bjöd butiken på. Kom även fram en svensk tjej och prata med oss som hade varit au pair och nu bodde här med sin man. Alltid lika kul! 

På vägen till ikea hände förresten värsta amerikanska saken, vi alla vänder oss åt sidan på freewayen och bredvid åker en bil med fyra killar som håller upp en skylt där det står ; I love you. Haha så himla chockerande, sen gasa dom vidare. 

Nu ska jag ta bilen mot Redmond, ikväll ska jag och Paulina äta potatisgratäng och mysa. 

snodde bilden av evelina! :)



Inga kommentarer: