7 november 2011

DU KAN OM DU VILL


Jag vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit.

Nu finns det ingenting som stoppar mig. Jag kan göra vad jag vill med mitt liv. Vill jag, så kan jag. Det har jag bevisat för mig själv i och med mitt beslut att åka som au pair. Kan jag bo 715 mil bort, japp. det är faktiskt så långt.. Starta ett eget liv utan att egentligen känna någon, så klarar jag nog vad som hellst. 

Det största problemet är inte om jag kommer klara det dock, utan vad det är jag ska klara.. Men what the fuck.. Jag måste sluta tänka på framtiden. Mitt liv efter USA startar efter den här resan, jag måste tillåta mig själv att göra klart detta kapitel först. Ett stort, underbart kapitel! 

Det här inlägget makes no sense.. Men så är det med de flesta av mina tankar :)

2 kommentarer:

frida holmkkviiist :) sa...

följ med mig ut och res då hanna! :D vill resa överallt och ingenstans ;)

Anonym sa...

Dina inlägg betyder mycket för oss som följer dig på avstånd. Utan dina stora och små tankar skulle man ju verkligen känna av de 715 milen som skiljer oss åt. Din blogg, facebook och skype gör livet lättare mig och säkert många andra! kram mamma