24 november 2011

I'M THANKFUL FOR...

Im tankful for my new iPod and... Whatelse is there? Skämt åsido!

 I'm thankful for my family in Sweden who always supports me, I'm thankful for this opportunity I got to go and live in another country. I'm thankful for my wonderful host family that takes good care of me and make me feel like a family member. I'm thankful for all my new best friends, and that I can tell who my real friends are in Sweden. Also I'm very thankful that I have an education, food on the table and a proper house to live in!

 När man sätter sig ner och faktiskt funderar över vad man är tacksam över kan man bli förvånad! Jag hade så mycket mer saker att skriva som jag är tacksam över. Mitt uppdrag till er är att; sätta er ner och fundera, sedan, anonymt eller med namn kommentera de saker ni är tacksamma över

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är tacksam för att:

- jag har en självständig dotter som fixar sitt nya liv i USA så bra!
- jag får träffa denna självständiga dotter om 1 månad!
- jag har ett bra jobb som jag trivs med
- jag är frisk och mina nära och kära är friska
- jag har mat på bordet varje dag
- jag har vänner som tycker om mig för den jag är
- det ännu inte har varit så många dagar som jag behövt skrapa rutorna på bilen på morgonen
- jag lever tillsammans med jordens bästa man, och han tycker om mig

Listan kan bli längre, men eftersom du ska införa Thanksgiving i Sverige så kan jag ju spara vissa saker till nästa år!

Kram mamma

Anonym sa...

tacksam för att jag både får jobba kvar på jobbet och får en fet löneökning!