6 november 2011

DET HÄR MED VINTERTID ALLTSÅ..

Nu har även vi ställt om klockan till vintertid. Det är ju mitt favoritmoment på året nästan. Okej.. tragiskt det lät. Riktigt så är det inte, men alla gillar väl en extra timme att sova, helt gratis?! Jag vaknade dock 5.50.. pigg som bara den.. Döda mig tänkte jag. Det är inte mänskligt att gå upp 5.50 en söndag morgon. Så det gjorde jag inte. Fick 2,5 härliga extra timmar.

Men det känns som att hur mycket jag än sover blir jag aldrig pigg.. Iallafall inte när jag har väckarklockan ställd, spelar ingen roll om den står på 6.45 eller 12.00.. Jaja, bara jag kommer igång antar jag. Jag undrar vad som hände med den morgon pigga Hanna som flög upp ur sängen så fort klockan ringde? Hon försvann någon gång under 3an...

Nu är det dags för zuuuuumba.. See you later!

Inga kommentarer: