1 november 2011

STAMMIS!

Jag har alltid haft en liten löjlig önskan, att kunna gå till ett café och inte behöva berätta vad jag vill ha, utan den i kassan vet! Idag hände det för första gången. Kom in på starbucks och min favorit barista jobbade, supertrevlig tjej. "You´re a cinnamon dolce latte right?! ... Grande?" Haha lite lycklig inombords. Betyder det att vi officiellt är stammisar nu?! :D Nu måste dom bara lära sig mitt namn!

Efter shoppingen på starbucks gick jag & emelie till Kerry park och satt där i typ 40 minuter innan vi gav upp för det blev för kallt. Himla mysigt avslut på  en rätt tuff dag. En av mina donnor har någon öroninfektion så det har varit fullt upp sedan jag började.

Nu är det dags att sova, blir förmodligen en hel dag imorgon eftersom A är sjuk, får se hur hon mår imorgon, har hon feber och allt för ont blir hon ju såklart hemma!

PUSS & KRAM

Miss you daddy! Long time, no talk! Vi bör skypa snart!!

Inga kommentarer: