6 november 2011

LÖRDAG

Hemma efter en toppen dag i Redmond. Haha bitterheten när fyra tjejer är hungriga och inte hittar är fan oslagbar.. Bästa var pundarn på bussen som försökte åka för några pence, blir asarg på busschauffören och utbrister; I´m gonna call the police, I´ll have you arrested!! Stay where you are.. Och går av bussen och ska ringa polisen HAHAH! Vi var också fett arga för att han inte hade pengar och när vi väl skulle gå av fick vi stå där och skämmas för vi hade tydligen bytt till nått annat än seattle metro och var tvugna att skramla med alla småpengar vi hade.. men hur fan ska man veta det?!

Vart iallafall lunch på spicy talk, asgod mandarin chicken där. Gaaash! Sedan satte vi oss på starbuck och jag & Hanna fick gå och möta Mattis och shoppa kvällen ingridienser till tacos. Väl hemma hos Matilda visade vi alla att vi var au pairer och lekte med hennes värdbarn och kollade på cars tillsammans med dom. När barnen var i säng var det dags för oss att äta tacos och oj så gött det var!

Bussen hem gick dock tidigare än vi räknat så vart ändå en rätt tidig kväll. Lyckan är också att vi ställer om klockan inatt, bakåt en timme. Finns det nå bättre? Knappast... Känns dock som igår man ställde om det till sommartid.. Kommer ihåg att jag hade praktik och var assur och trött och bara gick runt och tänkte; kl är 6.. när jag börja jobba kl. 7 på morgonen.

Nu ska jag somna med ett leende på läpparna för jag har världens bästa brudar här med mig i Seattle! Jag älskar er tjejer!


Inga kommentarer: