2 november 2011

ONSDAG

Sist jag jobbade en 10 timmars dag var.. Längesen. Jag är helt slut! Tycker synd om de som måste göra det varje dag.. Hur som gick jobbdagen bra iallafall. A stannade som ni säkert förstår hemma från skolan. Men hon mådde ändå bättre idag efter hon fått i sig lite frukost och så. Vi bestämde oss för att ge The wizard of Oz ett försök, E är livrädd för den så A som känner att hon vågar fick aldrig se den. Vi klarade oss igenom hela utan att hon blev allt för rädd så det var jättebra.

Sen har vi haft det mysigt med böcker, arts & crafts och lite dreambox som är ett mattespel dom har på sin skola.

Nu har jag bestämt mig för att ha en hemma kväll, men jag är redan uttråkad. Jag slutade för 10 minuter sen... Jag insåg att det inte gått en dag utan att jag gjort någonting, om det så bara varit en snabb promenad med Emelie, på 2,5 månader! Rätt sjukt. Hemma var det ju mer regel än undantag, det största som hände i veckorna var en tripp till ICA maxi eller mc donalds.. Hemskt... Är det det jag längtar hem till när jag har hemlängtan? Löjligt!!

Nu ska jag antingen napa, eller kolla på sex and the city och äta glass.. eller båda. we´ll see! :D

Inga kommentarer: