23 november 2011

WEDNESDAY NIGHT

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Det är med tungt hjärta jag går och lägger mig ikväll. Jag berättar mer sen. Det är ingenting med mig direkt att göra så oroa er inte. råkade skriva på facebook och så många chattrutor har jag nog aldrig haft öppet. Det handlar alltså inte om mig mer än min känslor. Capish?

Nu på kvällen kom min värdmammas mamma hit. Gissa om barnen är lyckliga. Kommentaren igår; Hanna, you know what. Tomorrow Ama and dampa is coming here. THEN IT´S AMA AND DAMPA RULES!!!! YAAAAAAY! Minns det så bra, mormor och morfar regler haha! Jag hjälpte iallafall till att göra lite sås till imorgon. Den vart alldeles för söt så jag och min värdmamma fick springa till trader joes. där var cranberriesen slut så vi fick gå vidare till metropolitan market där fanns det minsann.. 

Efter lite sås lagning så gick jag över till Emelie, vi kollade på elsas värld som verkligen suger men som man inte kan låta bli att kolla på & planera för black friday. När hon skulle  gå upp med mig till dörren och vi kommer ut i källarn står en kille där som jag aldrig sett förut. RÄDSLAN SOM UPPSTÅR! Hahahaha.. Det är deras släkting från montana som är på besök. Stackarn! 

Nu ligger jag här och är super muper excited, blandad med en tung känsla inför kommande vecka. Det kommer bli tufft.. Men that´s what au pair life is about.. Berg och fucking dalbana! 

Inga kommentarer: